تاریخ انتشار : چهارشنبه ۳ فروردین ۱۴۰۱ - ۸:۲۸
کد خبر : 106517

پلمب دو واحد پذیرایی بین راهی متخلف در البرز

پلمب دو واحد پذیرایی بین راهی متخلف در البرز

معاون گردشگری استان البرز از پلمب دو واحد پذیرایی بین‌راهی متخلف واقع در محور گردشگری کرج-چالوس در بازدیدهای نظارتی گشت‌های تلفیقی خبر داد.

شهرام علی‌محمدی معاون گردشگری استان البرز گفت: با توجه به تشدید بازدیدهای نظارتی گشت‌های تلفیقی ستاد اجرایی خدمات سفر

استان در ایام نوروز، دو واحدپذیرایی متخلف با حکم قاضی ویژه سیار حکومتی پلمب شد.

وی با اشاره به بیش از ۲۰۰ مورد بازدیدهای نظارتی گشت‌های تلفیقی انجام شده ازتاسیسات اقامتی، پذیرایی شامل هتل‌ها، رستوران‌ها، بوم‌گردی و خانه‌مسافر، افزود:براساس نظارت‌های انجام‌شده یک واحد پذیرایی بین‌راهی در محور گردشگری کرج-چالوس به دلیل رعایت نکردن نرخ مصوب تذکر کتبی دریافت کرد و دو واحد پذیرایی بین‌راهی نیز مورد تشویق قرار گرفتند.

محمدی با بیان اینکه ۱۰ اکیپ نظارتی در سطح استان به صورت مستمر عملکردتأسیسات اقامتی، پذیرایی و گردشگری هفت شهرستان نظرآباد، اشتهارد، فردیس،طالقان، ساوجبلاغ، چهارباغ و کرج را برای خدمات‌رسانی شایسته به مسافران وگردشگران رصد می‌کنند، افزود: همچنین یک اکیپ گردشگری مشترک متشکل از سازمان صمت، تعزیرات حکومتی، معاونت بهداشت محیط، نیروی انتظامی و کارشناسان گردشگری اداره‌کل میراث‌فرهنگی استان نیز بر عملکرد تأسیسات اقامتی، پذیرایی در سطح استان نظارت دارند.

وی با تاکید بر حفظ سلامت شهروندان و گردشگران و مسافران در ایام تعطیلات نوروز،یادآور شد: گردشگران می‌توانند شکایت و نارضایتی خود از تأسیسات گردشگری را به سامانه ۰۹۶۲۹ اعلام کنند تا در اسرع وقت از سوی کارشناسان مربوطه رسیدگی شود.

بیشتربخوانید
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.