تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۰
کد خبر : 48337

پیام تشکر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس از زحمات ارتش و سپاه در مقابله با ویروس کرونا

پیام تشکر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس از زحمات ارتش و سپاه در مقابله با ویروس کرونا

پیام تشکر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس از زحمات ارتش و سپاه در مقابله با ویروس کرونا

حجت‌الاسلام والمسلمین علی شیرازی در پیام‌های جداگانه‌ای از خدمات و زحمات ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با ویروس منحوس کرونا تشکر و قدردانی کرد.

پیام تشکر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس از زحمات ارتش و سپاه در مقابله با ویروس کرونا – اخبار سیاسی –

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، حجت الاسلام والمسلمین علی شیرازی نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس در پیام‌های جداگانه‌ای از خدمات و زحمات ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در مقابله با ویروس منحوس کرونا تشکر و قدردانی کرد. متن این پیام ها‌ به‌شرح زیر است:

برادر عزیز امیر سرلشکر موسوی؛ فرمانده محترم ارتش جمهوری اسلامی ایران

درخشیدن نیروهای فداکار و قهرمان ارتش جمهوری اسلامی ایران در میدان مبارزه با کرونا و خدمت‌رسانی به ملت غیور و صادق جمهوری اسلامی ایران، برگ زرین دیگری از دفتر تلاش خالصانه پرسنل ارتش است؛ که امید به آینده را رونق می‌بخشد و پیوند بین مردم و ارتش عزیز را مستحکم می‌سازد.
اینجانب این حماسه‌آفرینی بزرگ و فراموش‌ناشدنی را به شما و تمامی پرسنل شجاع و غیور ارتش جمهوری اسلامی ایران تبریک عرض می‌نمایم و دوام عمرتان را از ایزد یکتا و خداوند مهربان و کریم خواستارم.

همچنین در پیام نماینده ولی فقیه برای سرلشکر سلامی آمده است:

برادر گرامی سردار سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده‌کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

درخشش سپاه پاسداران در میدان دفاع بیولوژیک و عملیات پاک‌سازی محیطی و بازدارندگی شیوع ویروس کرونا و حمایت جدی از ملت رشید ایران اسلامی در این میدان و پشتیبانی از آسیب‌دیدگان از سیل، یک بار دیگر عظمت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را در نگاه مردم رونق بخشید.
اینجانب وظیفه خود می‌دانم ازاین حماسه شگرف و جانبازی پرسنل سپاه؛ خصوصاً تلاش شبانه‌روزی کادر پزشکی، تحت فرماندهی هوشمندانه شما تقدیر و تشکر کنم. در آستانه روز پاسدار، ضمن تبریک آن روز و سالروز تولد حضرت سیدالشهدا علیه السلام، شکوه حماسه پاسداران را به جناب‌عالی و تمامی رزمندگان این میدان تبریک و تهنیت عرض می‌نمایم و بقای عمرتان را از خداوند عزیز خواستارم.
علی شیرازی
نمایندگی ولی فقیه در سپاه قدس

انتهای پیام/+

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.