تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
کد خبر : 81121

پیش بینی سال پر رونق برای اقتصاد آمریکا توسط ترامپ

پیش بینی سال پر رونق برای اقتصاد آمریکا توسط ترامپ

پیش بینی سال پر رونق برای اقتصاد آمریکا توسط ترامپ

در حالی که با شیوع کرونا نرخ بیکاری در آمریکا به حدود ۲۰ درصد رسیده است ترامپ گفت:« سال میلادی آینده یکی از بهترین سال ها از نظر اقتصادی برای ما خواهد بود».

پیش بینی سال پر رونق برای اقتصاد آمریکا توسط ترامپ – اخبار اقتصادی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم به نقل از فاکس بیزینس، دونالد ترامپ در روز جمعه قول داد با روند سریع بهبودی از همه گیری ویروس کرونا، 2021 بهترین سال برای اقتصاد آمریکا باشد. این اظهار نظر ترامپ پس از آن بیان شد که گزارش اشتغال در ماه مه شرایطی بهتر از حد انتظار را نشان داد.

ترامپ در کنفرانس خبری در کاخ سفید گفت:« سال آینده یکی از بهترین سال ها از نظر اقتصادی برای ما خواهد بود».

این اظهارات ترامپ پس از گزارش اشتغال ماه مه توسط وزارت کار آمریکا بیان شد. در این گزارش آمده است که ماه گذشته 2.5 میلیون شغل توسط کارفرمایان در آمریکا اضافه شده است. نرخ بیکاری مردم آمریکا حالا از 14.7 درصد به 13.3 درصد رسیده است.

ترامپ گفت:« این ارقام عالی هستند و ما را به سمت یک دوره طولانی رشد می برند. به همین زودی ما دوباره بزرگترین اقتصاد دنیا خواهیم شد. به نظر من، ماه های آینده ماه هایی فوق العاده برای ما خواهند بود».

اما اقتصاد دان ها عقیده دارند نرخ بیکاری در ماه مه تا 19.8 درصد افزایش یافته و هشت میلیون شغل از بین رفته است. اگر این گفته اقتصاددان‌ها درست باشد، بدترین آماری است که از زمان رکود بزرگ ارائه شده است.

نرخ بیکاری در آمریکا به 14.7 درصد رسیدتاثیر شورش های آمریکا بر دلار و بازارهای مالی

نرخ بیکاری نسبت به 14.7 درصد ماه آوریل پایین آمده است. این کاهش شگفت‌آور نرخ بیکاری به همراه افزایش اشتغال نشان می‌دهد اقتصاد آمریکا پس از برداشته شدن تعطیلی های ناشی از همه گیری ویروس کرونا، بدترین شرایط خود را پشت سر گذاشته است.

ترامپ ادعا می کند سه ماهه چهارم سال جاری میلادی در این کشور فوق‌العاده خواهد بود.

وی گفت:« امروز احتمالاً یک بازگشت شگفت انگیز در تاریخ آمریکا خواهد بود. ولی در همین جا متوقف نمی شود و ادامه خواهد داشت».

انتهای پیام/6

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.