تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۰:۰۴
کد خبر : 83971

"چهل‌تیکه" با نوستالژی‌هایش به تلویزیون برگشت + تیزر

"چهل‌تیکه" با نوستالژی‌هایش به تلویزیون برگشت + تیزر

"چهل‌تیکه" با نوستالژی‌هایش به تلویزیون برگشت + تیزر "چهل‌تیکه" با نوستالژی‌هایش به تلویزیون برگشت + تیزر

برنامه تلویزیونی "چهل‌تیکه" از دهه سوم مردادماه به آنتن می‌رسد و احتمالاً هر شب دوباره به سراغ نوستالژی‌ها می‌رود.

– اخبار فرهنگی –

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، فصل جدید برنامه تلویزیونی "چهل‌تیکه" در دهه سوم مردادماه به آنتن شبکه نسیم می‌رسد.

الهام حاتمی تهیه‌کننده و کارگردان این برنامه تلویزیونی در گفت‌وگویی با خبرنگار خبرگزاری تسنیم با اعلام این خبر گفت: احتمالاً از بیستم مردادماه به بعد، به آنتن برخواهیم گشت. احتمال دارد هر شب ساعت 23 با میهمانان جدید دوباره به سراغ نوستالژی‌‌ها برویم.

شبکه نسیم , تلویزیون , صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران , بازیگران سینما و تلویزیون ایران , پیش از این الهام حاتمی تهیه‌کننده و کارگردان "چهل‌تیکه" درباره تغییرات این برنامه در فصل جدید، گفته بود: سعی کردیم در فصل جدید گفت‌وگوها را متفاوت کنیم. دنبال فراز و فرود در جریان گپ و گفت‌هاییم و مدل موسیقی‌ برنامه را نیز تغییر داده‌ایم. آیتم‌های جدیدی هم در برنامه خواهیم داشت که برای مخاطبین دلچسب و جذاب‌اند.

این فصل از "چهل‌تیکه" چهارمین فصل از این برنامه است که به تهیه‌کنندگی و کارگردانی الهام حاتمی جهت پخش از شبکه نسیم تولید می‌شود. در فصل جدید "چهل‌تیکه" تغییر در ساختار برنامه و دکور، عمده تغییراتی است که نسبت به سایر فصل‌های آن دیده می‌شود.

پخش آخرین فصل از "چهل‌تیکه" اواخر اسفندماه 1398 به پایان رسید و با توجه به استقبال مخاطبان از این برنامه، تولید فصل جدید آن در دستور کار قرار گرفت که به خاطر مسائل پیش آمده از ویروس کرونا تولید و تصویربرداری آن تا اواخر اردیبهشت‌ماه به تأخیر افتاد.

فصل جدید "چهل‌تیکه" بدون حضور تماشاگران تصویربرداری شده و به آنتن می‌رسد.

از تیزر فصل جدید "چهل‌تیکه" رونمایی می‌شود و تیکه‌فیلم‌ها و نوستالژی‌ها، نوید حضور میهمانان و هنرمندان جدیدی را می‌دهد که باید منتظر بمانیم و از دهه سوم مردادماه شاهد و ناظر این فصل جدید "چهل‌تیکه" باشیم.

برنامه تلویزیونی "چهل‌تیکه" به تهیه‌کنندگی و کارگردانی الهام حاتمی و با اجرای محمدرضا علیمردانی به مرور خاطرات و نوستالژی‌ها با حضور هنرمندان و افراد شاخص می‌پردازد.

ماجرای حمله با چاقو به دوربینِ تلویزیون/ چرا به "در شهر" و "تهران 20" فشار می‌آورند؟ + فیلمگیتی‌خامنه دوباره قصه‌گوی تلویزیون شد/ چطور برای کودکان باید برنامه‌سازی کرد؟به بهانه روز ملی صداوسیما| رادیو و تلویزیون چقدر تا دانشگاهی شدن فاصله دارد؟

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.