تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
کد خبر : 58224

کاربونه: به خاطر هاجسون از اینتر رفتم/ نمی‌‌خواستم وقتم را صرف فرستادن توپ جلوی پاهای وحشتناک اینس کنم!

کاربونه: به خاطر هاجسون از اینتر رفتم/ نمی‌‌خواستم وقتم را صرف فرستادن توپ جلوی پاهای وحشتناک اینس کنم!

کاربونه: به خاطر هاجسون از اینتر رفتم/ نمی‌‌خواستم وقتم را صرف فرستادن توپ جلوی پاهای وحشتناک اینس کنم!

هافبک سابق تیم فوتبال اینتر اعتراف کرد؛ خروجش از این تیم خلاف میل او و تنها به خاطر تفکرات سرمربی انگلیسی پیشین نراتزوری بوده است.

کاربونه: به خاطر هاجسون از اینتر رفتم/ نمی‌‌خواستم وقتم را صرف فرستادن توپ جلوی پاهای وحشتناک اینس کنم! – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، بنیتو کاربونه، هافبک سابق تیم فوتبال اینتر حضورش در این تیم به دلیل اختلاف نظر با روی هاجسون سرمربی سابق نراتزوری، کوتاه مدت بوده است.

کاربونه سال 1995 ناپولی را به مقصد اینتر ترک کرد اما تنها یک فصل در این تیم حضور داشت و بعد از آن راهی انگلیس شد تا برای تیم شفیلد ونزدی بازی کند. استون ویلا، بردفورد، دربی‌کانتی و میدلزبورو تیم‌های بعدی بودند که کاربونه 48 ساله برای آنها توپ زد.

او دومین نفری است که در یکی دو هفته اخیر انگشت اتهام را به سمت هاجسون گرفت و او را مسبب جدایی‌اش از اینتر دانست. چندی پیش نیز روبرتو کارلوس، دفاع چپ سابق رئال مادرید گفت که به خاطر هاجسون تصمیم به جدایی از نراتزوری گرفته بود.

کاربونه به سایت کالچو مرکاتو گفت: من همیشه طرفدار اینتر بوده‌ام، پس برای من پیدا کردن فرصت بازی در این تیم یک رؤیا بود. هاجسون آدم خوبی است. او هم ایده‌های خودش را دارد اما ضربه‌هایی هم به تیم زد. شما نمی‌توانید فکر فروش بازیکنی مانند روبرتو کارلوس را هم به ذهن‌تان راه دهید و بگویید که او نمی‌تواند دفاع کند. در مورد خودم هم هاجسون تصمیم عجیبی گرفت. او تصمیم گرفت که از من در سمت چپ خط میانی سیستم 2-4-4‌ استفاده کند. این بدان معنا بود که من باید خودم را به کانال پاسکاری مورب در فضای جلوی جوزپه برگومی نزدیک کنم و این کار هم وقتی که می‌خواستی در یک سوم دفاعی حریف کیفیت بازی‌‌ات را نشان دهی، بسیار طاقت‌فرسا و خسته کننده می‌شد به همین دلیل من دیگر بازیکن تند و تیز سابق نبودم.

کاربونه افزود: بر همین اساس من تصمیم گرفتم که از اینتر بروم اما می‌دانم که اشتباه بزرگی مرتکب شدم، چون الان که به گذشته نگاه می‌کنم، می‌بینم که گذاشتم احساساتم بر من غلبه کند. یادم است که به برگومی گفتم با تمام احترامی که برای هاجسون قائلم، نمی‌توانم اجازه دهم که تمام وقتم را صرف او کنم تا آن وقت توپ را به پل اینسی برسانم که با اینکه هافبک بزرگی بود، پاهای وحشتناکی داشت. این را محض شوخی گفتم اما دلیل اصلی رفتنم از اینتر همین موضوع بود.

روبرتو کارلوس: هاجسون در اینتر نابودم کرد/ کاپلو مهمترین مربی دوران بازیگری‌ام بود

یکی از بازیکنانی که کاربونه در اینتر کنارش بازی کرد و از آن روزها هم خاطرات خوبی برای او ساخت، خاویر زانتی بود به خصوص که این دو نفر در اردوهای تمرینی هم‌‌اتاقی هم بودند. کاربونه درباره زانتی گفت: زانتی فراتر از یک انسان بود. تعهد، حرفه‌ای‌گری و قدرت بدنی‌اش فوق‌العاده بودند. هر وقت که می‌خواستیم بیرون برویم، دنبالش می‌گشتیم اما او همیشه یا خواب بود یا تمرین می‌کرد. جز اینها او کار دیگری نمی‌کرد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.