تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۵ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
کد خبر : 80213

کاهش خاموشی‌ها در سطح کشور / "پاداش" در انتظار مشترکان خوش‌مصرف‌

کاهش خاموشی‌ها در سطح کشور / "پاداش" در انتظار مشترکان خوش‌مصرف‌

کاهش خاموشی‌ها در سطح کشور / "پاداش" در انتظار مشترکان خوش‌مصرف‌

گروه استان‌ها ـ مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توانیر از کاهش خاموشی‌ها در سطح کشور خبر داد و گفت: با اجرای طرح‌های مهم در صنعت برق خوشبختانه سال قبل خاموشی در کشور ثبت نشد.

کاهش خاموشی‌ها در سطح کشور / "پاداش" در انتظار مشترکان خوش‌مصرف‌ – اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، محمدحسن متولی‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران در عسلویه با اشاره به افتتاح طرح‌های برقرسامی استان بوشهر با حضور رئیس جمهور از طریق ویدئو کنفرانس اظهار داشت: امروز در قالب پویش الف-ب- ایران پروژه‌های مهم برقرسانی در بخش پست‌های برق، خطوط تولید و توزیع در استان بوشهر افتتاح می‌شود.

وی با اشاره به سرمایه‌گذاری 2400 میلیارد تومانی در اجرای طرح‌های یاد شده تصریح کرد: این طرح‌ها در آستانه فصل تابستان مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد تا به مردم اطمینان داده شود که صنعت برق برای تامین برق پایدار بدون خاموشی اقدامات مهمی انجام داده است.

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توانیر با اشاره به توسعه زیرساخت‌های صنعت برق در استان بوشهر افزود: با افتتاح طرح‌های یاد شده با حضور رئیس جمهور و وزیر نیرو از طریق ویدئو‌کنفرانس آمادگی بالایی برای پاسخگویی به سرمایه‌گذاران در تامین برق آنها در بخش‌های مختلف از جمله پرورش میگو ، کشاورزی، صنعت و معدن فراهم می‌شود.

متولی‌زاده همکاری مردم در مدیریت برق را قابل ستایش دانست و بیان کرد: همکاری مردم در مدیریت مصرف خیلی مهم است و اقدامات اثربخشی مردم استان بوشهر در این زمینه انجام داده‌اند که قابل تقدیر و ستایش است.

وی، افزود: بیش از 96 درصد مشترکان برق در استان بوشهر الگوی مصرف برق را رعایت کرده‌اند و 23 درصد آنها هم مصرف برق را کاهش داده‌اند و مشمول پاداش خوش مصرفی شده‌اند.

2400 میلیارد تومان طرح‌های برقرسانی در بوشهر افتتاح می‌شود پروژه‌های صنعت آب و برق استان بوشهر با 2630 میلیارد تومان اعتبار افتتاح می‌شود 439 پروژه برق‌رسانی استان بوشهر افتتاح شد‌

مدیرعامل شرکت مادر تخصصی توانیر از کاهش خاموشی‌ها در سطح کشور خبر داد و خاطر نشان کرد: با اجرای طرح‌های مهم در صنعت برق خوشبختانه سال قبل خاموشی در کشور ثبت نشد و امسال هم تلاش شده با تامین برق پایدار خاموشی نداشته باشیم.

متولی‌زاده با اشاره به افتتاح طرح‌های زیرساختی در سال جهش تولید پرداخت و تصریح کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده در قالب پویش الف-ب- ایران امسال 50 هزار میلیارد تومان در افتتاح 250 طرح در سطح کشور سرمایه‌گذاری می‌شود.

انتهای پیام/190/ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.