تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۱
کد خبر : 38777

کمیته رویدادها و مسابقات، جایگزین سازمان لیگ فدراسیون والیبال شد

کمیته رویدادها و مسابقات، جایگزین سازمان لیگ فدراسیون والیبال شد

کمیته رویدادها و مسابقات، جایگزین سازمان لیگ فدراسیون والیبال شد

مراسم تودیع سرپرست سازمان لیگ و معارفه سرپرست کمیته رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال در دفتر محمدرضا داورزنی برگزار شد.

کمیته رویدادها و مسابقات، جایگزین سازمان لیگ فدراسیون والیبال شد – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، کمیته «رویدادها و مسابقات» در چارت جدید فدراسیون والیبال جایگزین سازمان لیگ می‌شود. محمدرضا داورزنی امروز (سه‌شنبه) در احکامی جداگانه، شهرام عظیمی را به عنوان سرپرست کمیته رویدادها و مسابقات فدراسیون والیبال و نادر انصاری را به عنوان دبیر این کمیته منصوب کرد.

مراسم تودیع منوچهر پورحسن و معارفه شهرام عظیمی بعدازظهر امروز در دفتر رئیس فدراسیون والیبال برگزار شد. رئیس فدراسیون والیبال دراین مراسم، گفت: ساماندهی و اداره رویدادهای داخلی و بین‌المللی، از جمله وظایف کمیته رویدادها و مسابقات است.

داورزنی با اشاره به این که مکانیزه شدن ساختار لیگ و مسابقات از دیگر وظایف این کمیته است، افزود: تربیت نیرو و تزریق نیروی تازه به مجموعه افرادی که درحال فعالیت برای برگزاری مسابقات هستند، از دیگر وظایف کمیته رویدادها و مسابقات خواهد بود.

گفت‌وگوی داورزنی با دبیرکل فدراسیون جهانی والیبال درباره کرونا

وی تاکید کرد: باید به داوری و نظارت نیز توجه ویژه شود و نیروهای جدیدی در این بخش‌ها به کار گرفته شوند. پرورش نیروهای کارآمد و گروه شایسته برای برگزاری رویدادهای مختلف که دستورالعمل و ساختارها را بشناسند و به خوبی اجرا کنند، برای پشتوانه‌سازی اجرایی مسابقات اهمیت زیادی دارد.

داورزنی در ادامه با تشکر از زحمات منوچهر پورحسن در سازمان لیگ، گفت: از تجربیات ایشان در ادامه نیز استفاده خواهیم کرد و جا دارد از همکاران ایشان در سازمان لیگ هم تشکر کنم.

عظیمی در حال حاضر به عنوان معاون مدیرکل روابط بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان نیز فعالیت دارد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.