تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۹
کد خبر : 135860

کنترل و نظارت بر بیش از ۱۱ هزار وسیله نقلیه عمومی در البرز

کنترل و نظارت بر بیش از ۱۱ هزار وسیله نقلیه عمومی در البرز

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای البرز از اجرای طرح کنترل بر تردد وسایل نقلیه عمومی در این استان خبر داد و گفت: از ابتدای سال تاکنون بیش از ۱۱ هزار وسیله نقلیه عمومی در استان مورد کنترل و نظارت کارشناسان قرار گرفت.

یثم قدمی گفت: به منظور بازدارندگی، شناسایی و اعمال قانون با تخلفات رانندگی و همچنین ارتقای ایمنی تردد و کاهش تصادفات و فوتی‌های جاده‌ای، طرح کنترل و نظارت بر تردد وسایل نقلیه عمومی توسط این اداره‌کل و قرارگاه پلیس‌راه استان در حال اجراست.

وی گفت:کنترل‌های میدانی ناوگان عمومی حمل‌ونقل و کنترل مدارک و تجهیزات ایمنی آن‌ها در طول راه‌ها و محل‌های توقف(پایانه‌های مسافری و مقابل پلیس‌راه‌ها) اجرا می‌شود.

قدمی با اشاره به اینکه با اجرای این طرح از ابتدای سال تاکنون ۱۱ هزار و ۲۳۰ دستگاه وسایل نقلیه عمومی مورد کنترل و نظارت کارشناسان این اداره‌کل قرار گرفته است، گفت: با تخلفات احصاء شده نیز بسته به نوع و میزان تخلف، با تذکرات شفاهی و رفع نقص، اعمال قانون توسط پلیس و یا ارجاع جهت طرح و بررسی در کمیسیون‌های ماده ۱۱ و ۱۲ ویژه رانندگان و شرکت‌های حمل و نقل برخورد می‌شود.

بخوانید…
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.