تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ اسفند ۱۳۹۸ - ۹:۵۴
کد خبر : 37589

گتوسو: دوست دارم ناپولی مانند «بِرَد پیت» زیبا و مثل من زشت باشد!

گتوسو: دوست دارم ناپولی مانند «بِرَد پیت» زیبا و مثل من زشت باشد!

گتوسو: دوست دارم ناپولی مانند «بِرَد پیت» زیبا و مثل من زشت باشد!

سرمربی تیم فوتبال ناپولی از بهبود اوضاع این تیم پس از ورود به عنوان جانشین آنچلوتی گفت و در عین حال به شاگردانش درباره عواقب نداشتن ذهنیت مناسب هشدار داد.

گتوسو: دوست دارم ناپولی مانند «بِرَد پیت» زیبا و مثل من زشت باشد! – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم فوتبال ناپولی بیست‌و‌ششمین بازی خود در فصل جاری سری A را با کسب پیروزی 2 بر یک مقابل تورینو پشت سر گذاشت. این پیروزی در حالی در کارنامه مردان جنارو گتوسو به ثبت رسید که انتظار می‌رفت آنها به خاطر بازی سنگین اخیرشان مقابل بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا و بازی بعدی‌شان مقابل اینتر در نیمه نهایی جام حذفی ایتالیا، از یک طرف خسته باشند و از طرف دیگر از تمرکز کافی برخوردار نباشند. با این حال به لطف واکنش‌های خوب سالواتوره سیریگو درون دروازه، ضربات تمام کننده ضعیف مهاجمان ناپولی باعث ناکامی ناپولی در کسب سه امتیاز نشد.

گتوسو در نشست خبری پس از بازی گفت: داریم تاحدودی به نتایج‌مان ثبات می‌دهیم. تیم در مجموع رو به پیشرفت است. رویکرد و شیوه بازی‌اش هم این را نشان می‌دهد. باید به همین روند ادامه دهیم. واقعاً عملکرد تیم را دوست داشتم البته به جز 4 ، 5 دقیقه ابتدای بازی. از عملکردمان در 4 ، 5 دقیقه پایانی هم عصبانی هستم چون ما بر بازی مسلط بودیم و اجازه نداشتیم ناگهان دست از تلاش برداریم تا موقعیت گلزنی برای حریف فراهم شود.

این اولین باری نیست که ناپولی با وجود تسلط بر بازی خودش را در معرض خطر از دست دادن امتیازات قرار می‌دهد. گتوسو در این باره گفت: مشکل این است که بعضی وقت‌ها کار را از آن چیزی که هست، آسان‌تر می‌بینیم. باید اهمیت هر توپی که به دست می‌آوریم را بدانیم. باید در یک سوم دفاعی حریف مصمم‌تر باشیم. اینها کارهایی است که باید انجام دهیم. هنوز راه طولانی در پیش داریم و باید رویکردی حرفه‌ای داشته باشیم و تا روز آخر بجنگیم. فکر می‌‌کنم همه بازیکنانم درک نمی‌کنند که ما در این بازی چقدر ریسک کردیم. وقتی در بدو ورود گفتم باید 40 امتیاز بگیریم که سقوط نکنیم، این حرف را جدی زدم. آن موقع تمرینات ما افتضاح بودم و کلی تنش داشت. الان هم فکر می‌کنم که همه ما باید سخت کار کنیم و به یکدیگر احترام بگذاریم و آخر فصل ببینیم کجای جدول هستیم.

جدول رده‌بندی سری A

سرمربی ناپولی درباره حرف و حدیث‌هایی که درباره سبک مربیگری او وجود دارد اظهار داشت: مردم می‌گویند تیم من به سبک کاتاناچیو (سبک فوتبال دفاعی معروف ایتالیایی‌ها) بازی می‌کند اما واقعیت این است که این تیم در این مقطع وضعیتی دارد که نمی‌تواند بی‌محابا دست به حمله بزند. داشتن یک خط دفاعی قوی به خط میانی‌مان و بعد از آن به حمله هم کمک می‌کند. من می‌خواهم که وقتی تیمم صاحب توپ است مثل بِرَد پیت (هنرپیشه معروف هالیوود) خوش‌تیپ باشد و وقتی که لازم است توپ را پس بگیرد به اندازه خود من زشت باشد!

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.