تاریخ انتشار : پنجشنبه ۷ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۴
کد خبر : 48228

گفت‌وگوی تلفنی رئیس دستگاه قضا با استاندار هرمزگان / تاکید رئیسی بر افزایش ‌محدودیت‌ها‌‌‌ برای کنترل کرونا‌

گفت‌وگوی تلفنی رئیس دستگاه قضا با استاندار هرمزگان / تاکید رئیسی بر افزایش ‌محدودیت‌ها‌‌‌ برای کنترل کرونا‌

گفت‌وگوی تلفنی رئیس دستگاه قضا با استاندار هرمزگان / تاکید رئیسی بر افزایش ‌محدودیت‌ها‌‌‌ برای کنترل کرونا‌

گروه استان‌ها ـ آیت‌الله رئیسی در تماس‌ تلفنی با استاندار هرمزگان و رئیس کل دادگستری استان، در جریان آخرین اقدامات صورت گرفته برای مقابله با کرونا و خدمات رسانی به سیل‌زدگان قرار گرفت.

گفت‌وگوی تلفنی رئیس دستگاه قضا با استاندار هرمزگان / تاکید رئیسی بر افزایش ‌محدودیت‌ها‌‌‌ برای کنترل کرونا‌ – اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، آیت الله سید ابراهیم رئیسی صبح امروز در تماس های تلفنی جداگانه ای با فریدون همتی استاندار و علی صالحی رئیس کل دادگستری هرمزگان در جریان آخرین اقدامات انجام شده برای مقابله با کرونا و امدادرسانی به سیل‌زدگان در هرمزگان ‌قرار گرفت.

وی این تماس‌های تلفنی بر اعمال محدودیت‌ها، افزایش مداخلات حداکثری موثر و محدودیت در تردد تاکید کرد و بیان کرد: اعمال محدودیت های تردد از اول شیوع ویروس کرونا مورد اجماع کارشناسان و متخصصان برای کنترل این ویروس بود.

رئیسی افزود: برای قطع زنجیره انتقال بیماری کرونا و مقابله با شیوع ویروس باید محدودیت‌های موثر و مداخلات حداکثری مصوب، اجرایی و عملیاتی شود.

گفت‌وگوی رئیس جمهور با استاندار هرمزگان / ماموریت ویژه ‌به ‌استاندار ‌برای نظارت بر ترخیص کالا از گمرک شهید رجاییآمادگی هرمزگان برای اجرای طرح کاهش زنجیره انتقال بیماری کرونابارندگی در رودان 977 میلیارد ریال خسارت به بار آورد + تصویر

رئیس دستگاه قضا تاکید کرد: همه باید از نظرات کارشناسی حمایت و در راستانی اجرای مصوبات ستاد مقابله با ویروس کرونا تلاش کنند.

آیت الله رئیسی ابراز داشت: برخی از مدیران استانی که طبق نظرات کارشناسان ستادملی مدیریت و مقابله با کرونا عمل کرده اند و سخت گیری‌های بیشتری را در مناطق تحت مدیریت خود اجرا کرده بودند تجربیات موفقی را کسب کرده اند.

وی ادامه داد: در طول این مدت که کشور با مشکل شیوع ویروس کرونا دست و پنجه نرم می کند در هر جایی از کشور که مدیران منطقه‌ای و استانی محدودیت و سختگیری‌های بیشتری را اعمال کردند، آن منطقه به لحاظ کنترل بیماری و کمتر شایع شدن آن، مؤثرتر عمل کرده و این دلیلی بر صحت نظر کارشناسان است.

رئیس قوه قضاییه از همدلی و تعامل مناسب استاندار هرمزگان با مجموعه دستگاه قضایی در هرمزگان و همچنین اقدامات استاندار هرمزگان و مجموعه مدیران این استان که همزمان در حوزه مقابله با کرونا و خدمت رسانی به سیل زدگان تلاش می‌کنند قدردانی کرد.

آیت الله رئیسی از همکاری خوب مردم هرمزگان در رعایت نکات برای پیشگیری از بیماری کرونا، نیز تشکر و قدردانی کرد و بر همکاری حداکثری مدیران قضایی با مدیران اجرایی و ستاد‌های استانی و ستاد ملی مقابله و مدیریت شیوع کرونا نیز تاکید نمود.

همچنین در جریان این تماس های تلفنی، آیت الله رییسی از اقداماتی که استاندار هرمزگان و رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همزمان در حوزه مقابله با کرونا و خدمت رسانی به سیل زدگان انجام داده اند، تشکر و بر ادامه روند خدمت رسانی به مردم تأکید کرد.

انتهای پیام/865/ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.