تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۲ اسفند ۱۳۹۸ - ۹:۴۳
کد خبر : 38026

گلایه رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان نسبت به بی‌تفاوتی مردم؛ فرهنگ‌سازی برای مقابله با ویروس کرونا در بین مردم ضروری است

گلایه رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان نسبت به بی‌تفاوتی مردم؛ فرهنگ‌سازی برای مقابله با ویروس کرونا در بین مردم ضروری است

گلایه رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان نسبت به بی‌تفاوتی مردم؛ فرهنگ‌سازی برای مقابله با ویروس کرونا در بین مردم ضروری است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان ضمن گلایه از مردم نسبت به هشدارهای پزشکی برای بیرون نیامدن از منزل و رعایت مسائل بهداشتی گفت: باید در زمینه مقابله با ویروس کرونا فرهنگ‌سازی لازم بین مردم انجام شود.

گلایه رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان نسبت به بی‌تفاوتی مردم؛ فرهنگ‌سازی برای مقابله با ویروس کرونا در بین مردم ضروری است – اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، نوید دانائی شامگاه گذشته در جلسه هم‌اندیشی شهرداران استان با دانشگاه علوم پزشکی سمنان با تشریح پاره‌ای از اقدامات انجام شده در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا پرداخت و اظهار داشت: سطح آگاهی مردم باید برای مقابله با این ویروس افزایش یابد و رفتارهای بهداشتی لازم در این راستا آموزش داده شود.

وی نقش شهرداری‌های استان را در آگاهی بخشی به عموم مردم در مقابله با شیوع ویروس کرونا بسیار حائز اهمیت دانست و ریشه‌کنی این ویروس را نیازمند وحدت و انسجام عموم مردم دانست.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان گفت: برای مقابله با این بیماری واگیردار باید همه همچون یک سرباز عمل کنند تا بتوانیم شاهد شکست این ویروس خطرناک در کشور باشیم.

تعداد موارد مثبت کرونا در آذربایجان شرقی به 28 نفر رسیدایران چگونه رتبه دومین کشور موفق در درمان بیماران مبتلا به کرونا را کسب کرد؟ + جدول

دانائی یکی از راهکارهای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا را تشویق مردم به ماندن در خانه عنوان کرد و گلایه‌مند از کم‌توجهی برخی از مردم به تمهیدات دانشگاه علوم پزشکی در مقابله با شیوع این ویروس در استان بود.

وی گفت: مردم استان سمنان نباید نسبت به توصیه‌های نظیر خودداری از حضور در اماکن شلوغ بی‌تفاوت باشند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان سمنان بیان کرد: تبلیغ در مناطق شهری از طرق مختلف از جمله استفاده از ظرفیت بیلبوردها می‌تواند در فرهنگ‌سازی برای مقابله با ویروس کرونا بسیار اثرگذار باشد که شهرداری‌ها باید در این زمینه همکاری لازم را داشته باشند.

دانائی تأکید کرد: شهرداری‌ها باید برای تفکیک زباله‌های عفونی پلاستیک‌های مخصوص را به شهروندان بدهند.

وی جمع‌آوری زودهنگام زباله‌ها را نیز از سطح شهر و ضدعفونی کردن سطل‌های زباله را از دیگر مواردی عنوان کرد که باید موردتوجه شهرداری‌ها قرار گیرد.

انتهای پیام/363/ی

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.