تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۶:۵۷
کد خبر : 41560

یک میلیارد تومان برای مقابله با کرونا در کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت

یک میلیارد تومان برای مقابله با کرونا در کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت

یک میلیارد تومان برای مقابله با کرونا در کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت

معاون استاندار کهگیلویه و بویراحمد از اختصاص یک میلیارد تومان برای مقابله با کرونا در این استان خبر داد.

یک میلیارد تومان برای مقابله با کرونا در کهگیلویه و بویراحمد اختصاص یافت – اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، عزیز فیلی ظهر امروز در نشست کمیته پشتیبانی ستاد مبارزه با کرونا از اختصاص یک میلیارد تومان برای مقابله با کرونا در کهگیلویه و بویراحمد خبر داد و اظهار داشت: سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان موظف شد این اعتبار را با تخصیص صد‌درصد نقدی و خارج از شمول در اختیار ستاد پشتیبانی مبارزه با کرونا قرار دهد.

وی افزود: همه ادارات، سازمان‌ها، نهادها، موسسات دولتی و غیردولتی، بانک‌ها و دانشگاه‌ها از امروز تا پایان هفته موظف هستند ژل ضدعفونی‌کننده، دستکش یکبار مصرف، ماسک و الکل برای کارکنان خود و ارباب رجوع تامین کنند و در این زمینه هیچ توجیهی از مدیران پذیرفته نیست.

معاون ‌استاندار کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: دانشگاه علوم پزشکی موظف است که لوازم موردنیاز برای پیشگیری از ویروس کرونا شامل ماسک، دستکش، پد الکلی و لباس مخصوص را برای بیمارستان‌ها و مراکز بهداشتی و درمانی تهیه و تا پایان هفته به این مراکز تحویل دهد.

پیشنهادی برای گذراندن روزهای کروناییاینترنت رایگان دانش‌آموزان برای دسترسی به آموزش‌های مجازیخاطرات این پرستار را در روزهای کرونایی بخوانید

فیلی همچنین از شهرداری‌های استان خواست به وسیله آب ژاول دو مرحله در طول شبانه‌روز نسبت به ضدعفونی معابر عمومی اقدام کنند و گفت: وظیفه تامین آب ژاول را سپاه ‌و دانشگاه علوم پزشکی بر‌عهده دارند.

وی همچنین از جمعیت هلال احمر خواست با هماهنگی کمیته پشتیبانی ستاد مبارزه با کرونا نسبت به تهیه ژل، الکل، ماسک، دستکش و لباس کار اقدام کرده و این اقلام را بین دستگاه‌های متولی توزیع کند.

معاون ‌استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: سازمان صنعت و معدن نیز باید جلسات هماهنگی برای اصناف زیرمجموعه خود برگزار کرده و تجهیزات ضدعفونی‌کننده بازار را در همه شهرستان‌های استان تامین کند.

انتهای پیام/543/ ز

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.