تاریخ انتشار : شنبه ۲۶ بهمن ۱۳۹۸ - ۲۱:۲۸
کد خبر : 31098

198 هزار نفر مفتخر به نام حضرت فاطمه زهرا (س) در استان خراسان جنوبی هستند

198 هزار نفر مفتخر به نام حضرت فاطمه زهرا (س) در استان خراسان جنوبی هستند

۱۹۸ هزار نفر مفتخر به نام حضرت فاطمه زهرا (س) در استان خراسان جنوبی هستند

انتخاب نام نیکو توسط والدین برای فرزندان از جمله مسائلی است که اسلام به آن اهمیت داده است و یکی ازوظایف پدر و مادر در قبال فرزندان، نامگذاری به نامی نیکو است.

198 هزار نفر مفتخر به نام حضرت فاطمه زهرا (س) در استان خراسان جنوبی هستند – اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم در بیرجند،خراسان جنوبی از جمله استانهای کشور است که فراوانی نام‌های مذهبی همیشه در استان خراسان جنوبی بالا بوده که این مهم نشان از فرهنگ غنی و معنوی مردم این خطه دارد.

شاخص‌ترین لقب حضرت فاطمه زهرا (س) چیست؟‌چرا حضرت فاطمه زهرا(س) ‌را ام‌الائمه(ع) می‌نامند؟رئیس کل دادگستری استان اردبیل: جوانان سبک زندگی حضرت فاطمه(ع) را الگوی خود قرار دهند

مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی با بیان اینکه این استان حدود 198 هزارنفر مفتخر به نام حضرت فاطمه زهرا (س) در این استان هستندگفت: فراوانی نام‌های مذهبی همیشه در خراسان جنوبی بالا بوده که این مهم نشان از فرهنگ غنی و معنوی مردم این خطه دارد.

مهرآور با اشاره به این که نام‌های فاطمه و فاطمه زهرا در ده ماهه امسال دارای بیشترین فراوانی نام در گروه دختران بوده بیان کرد: از ابتدای امسال تاکنون قریب به 850 دختر در خراسان جنوبی به نام‌های فاطمه، زهرا و فاطمه زهرا نامگذاری شده اند.

مدیرکل ثبت احوال خراسان جنوبی افزود: القاب ریحانه، کوثر و محدثه نیز از ابتدای امسال بیشترین فراوانی نام از مشتقات نام ام ابی‌ها (س) را به خود اختصاص داده اند.

مهرآور خاطر نشان کرد: در ده ماه امسال 13 هزار و 128 نوزاد در استان متولد شده اند که از این تعداد 6 هزار و 444 نفر، نوزاد دختر بوده اند.

انتهای پیام/250/ ع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.