تاریخ انتشار : شنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۵
کد خبر : 37180

205 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا/123 نفر بهبود یافتند

205 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا/123 نفر بهبود یافتند

۲۰۵ مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا/۱۲۳ نفر بهبود یافتند

سخنگوی ستاد ملی مدیریت کرونا از آخرین آمار و وضعیت مبتلایان، فوتی‌‌ها و بهبودیافتگان ویروس کرونا خبر داد.

205 مورد جدید ابتلا به ویروس کرونا/123 نفر بهبود یافتند – اخبار اجتماعی –

به گزارش خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران پویا؛ دکتر کیانوش جهانپور در شبکه خبر با بیان اینکه در کل 205 مورد جدید ابتلای قطعی به ویروس کرونا ظرف 24 ساعت گذشته داشته‌‌ایم، اظهار کرد: از این تعداد، 52 نفر در استان تهران، 21 نفر در استان قم، 17 نفر در استان گیلان، 22 نفر در استان گلستان، 12 نفر در استان اصفهان، 18 نفر در استان مرکزی، 12 نفر در استان مازندران، یک مورد در خراسان جنوبی، یک نفر در استان ایلام، 8 نفر در استان فارس، 6 نفر در آذربایجان شرقی، 3 نفر در اردبیل، 8 نفر در البرز، 4 نفر در سمنان، 5 نفر در کردستان، 6 نفر در استان قزوین، 4 نفر در خوزستان، یک نفر در سیستان‌وبلوچستان و 4 نفر در یزد، مبتلایان جدید به ویروس کرونا هستند.

وی افزود: متاسفانه از این تعداد، 9 نفر فوت کرده‌‌اند و با احتساب این آمار، کل آمار مبتلایان قطعی از روز نخست تا امروز، 593 نفر است که تعداد 43 مورد، کل موارد فوت از بین مبتلایان قطعی به "کووید 19" است و تعداد بهبودیافتگان 123 نفر است که ترخیص شده و بهبود یافته‌‌اند.

جهانپور هشدار داد: در استان گلستان، افزایش چشمگیر آمار مبتلایان را شاهد هستیم. در استان اصفهان نیز آمار مبتلایان در حال افزایش است؛ در کاشان نیز شاهد شیب صعودی افزایش آمار مبتلایان هستیم؛ همچنین با توجه به نزدیکی استان مرکزی به قم، تعداد بستری‌‌شدگان مشکوک به "کووید19" در این استان به شدت افزایش یافته است.

کمک هزینه دولت ژاپن برای ماندن در خانه به دلیل شیوع کروناسخنگوی هیئت‌‌رئیسه مجلس: تست کرونای 5 نماینده مثبت شدتایید مرگ 3 گلستانی بر اثر کرونا / داروخانه‌ها موظف به توزیع مواد ضدعفونی‌کننده شدند‌هیچ مورد مثبت ویروس کرونا در استان بوشهر ثبت نشده استتبریزی‌ها برای مبارزه با کرونا «چک» کشیدند+عکس

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.