تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶
کد خبر : 40119

آغاز مسابقه کتابخوانی «کالک تشکیلات» بسیج دانشجویی از فردا

آغاز مسابقه کتابخوانی «کالک تشکیلات» بسیج دانشجویی از فردا

آغاز مسابقه کتابخوانی «کالک تشکیلات» بسیج دانشجویی از فردا

مسابقه کتابخوانی «کالک تشکیلات» همزمان با شب ولادت امام علی (ع) آغاز می شود.

آغاز مسابقه کتابخوانی «کالک تشکیلات» بسیج دانشجویی از فردا – اخبار سیاسی –

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم به نقل از روابط‌ عمومی کالک (سامانه‌ی مدیریت تشکل‌های دانشجویی کشور)، پویش و مسابقه کتابخوانی "کالک تشکیلات" از فردا 18 اسفند مصادف با ولادت امیرالمؤمنین علی علیه‌السلام آغاز می‌شود.

مسابقه‌ بزرگ کتابخوانی "کالک تشکیلات" در دو بخش برگزار می شود.

علاقه‌مندان و به خصوص دانشجویان در بخش اصلی پویش و مسابقه‌ی کتابخوانی "کالک تشکیلات" با عضویت در سایت سامانه‌ "کالک" و درخواست ارتقا، یک تا چند کتاب از مجموعه کتاب‌های "کالک تشکیلات" را خریده تا با مطالعه‌ کتب در آزمون آنلاین روز جمعه، نوزدهم اردیبهشت‌ماه شرکت کنند.

نامه 227 دفتر بسیج دانشجویی به ظریف درباره وقایع هند راه‌اندازی قرارگاه جهادی مبارزه با کرونا در بسیج دانشجویی با حضور بیش از 1400 گروه جهادی

ثبت‌نام و عضویت در سامانه کالک از طریق kalk.ir/account/signup/?next ورود و درخواست ارتقا حساب نیز از طریق kalk.ir/account/login امکان پذیر است.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر خرید کتاب‌ها و همچنین اطلاع از تخفیف‌های پلکانی خرید کتب می‌توانند در شبکه‌های‌مجازی به آدرس @kalk_admin و یا به شماره‌ 09351251198 پیام ارسال کنند.

به گزارش تسنیم، مجموعه سه‌جلدی «کالک تشکیلات» را می‌توان اولین مجموعه منسجم و شناسنامه‌دار آموزش کار تشکیلاتی برای تشکل‌های دانشجویی دانست. در این مجموعه سعی بر آن بوده که محتوا به گونه‌ای آماده و دسته‌بندی شود که اعضای همه تشکل‌های دانشجویی بتوانند از آن بهره ببرند و از این مجموعه در شکل‌گیری، انسجام و فعالیت تشکل خود در دانشگاه‌های مختلف کشور استفاده نمایند.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.