تاریخ انتشار : شنبه ۷ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۱
کد خبر : 104846

بازیکنانی که در اوکراین گیر افتادند/ ما را نجات بدهید!/ به زودی غذا هم نداریم

بازیکنانی که در اوکراین گیر افتادند/ ما را نجات بدهید!/ به زودی غذا هم نداریم

فوتبالیست‌های برزیلی که در اوکراین گیر افتاده‌اند از دولت خود خواسته‌اند به آن‌ها کمک کند تا از کشور فرار کنند.

لادیمیر پوتین، رئیس جمهور روسیه، نیروهای خود را به اوکراین اعزام کرده است.

آرتور کوئسادا، روزنامه‌نگار، ویدئویی که در آن بازیکنان برزیلی از مقامات کشورشان درخواست می‌کنند تا به خروج آن‌ها از اوکراین کمک کنند را در توئیتر به اشتراک گذاشت.

ژونیور مورائس، مهاجم ۳۴ ساله شاختار، پیامی ارسال کرد و گفت: «وضعیت خیلی بدی است. از شما می‌خواهم این ویدیو را بازنشر کنید تا به دست دولت [برزیل] برسد.

در این ویدئو که همه عاجزانه تلاش می‌کنند اوکراین را ترک کنند چند کودک خردسال هم دیده می‌شوند. مورائس پیامی در اینستاگرام منتشر کرد که در آن نوشته شده: «دوستان و خانواده، همگی بدانید که وضعیت خیلی جدی است و ما در کیِف گیر افتاده‌ایم و منتظر راه حلی برای خروج هستیم. ما در هتل هستیم. برای ما دعا کنید.»

تمام پروازهای خارجی در اوکراین متوقف شده‌اند، به این معنی که هیچ فرد خارجی نمی‌تواند کشور را ترک کند.۱۲ بازیکن برزیلی در تیم شاختار بازی می‌کنند همچنین ویتینیو در دیناموکیف. کسانی که در این ویدئو قابل شناسایی هستند عبارتند از: دودو، ویتائو، مارلون، اسمایلی و وینیسیوس توبیاس، مایکون، مارکوس آنتونیو، تته، آلن پاتریک، پدرینیو و فرناندو.

لیگ برتر اوکراین پس از حمله روسیه به مدت ۳۰ روز به حالت تعلیق درآمد. در همین حال، یوفا فینال لیگ قهرمانان اروپا را از سن‌پترزبورگ به پاریس منتقل کرد.

بیشتربخوانید:
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.