تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۷:۰۷
کد خبر : 21089

تقدیر رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران از حضور مردم در تشییع سردار سلیمانی

تقدیر رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران از حضور مردم در تشییع سردار سلیمانی
image.png

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران گفت: میلیون‌ها نفر از مردم استان تهران با حضور در تشییع تاریخی و ماندگار سردار دلها، صحنه‌هایی ماندگار را در معرض دید جهانیان قرار دادند.

به گزارش ایسنا، حجت الاسلام سید محسن محمودی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران عصر دوشنبه ۱۶ دی ماه اظهار کرد: زبان و قلم‌ قاصر از آن است که این همه شور و شعور انقلابی مردم انقلابی استان تهران را بیان کرده یا تحریر نماید.

وی ادامه داد: آفرین بر این حماسه آفرینان و وارثان خمینی کبیر که در تشییع پیکر مطهر سردار رشید سپهبد سلیمانی و سردار ابومهدی مهندس نشان دادند پای ولایت، اسلام و انقلاب ایستاده‌اند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران یادآور شد: میلیون‌ها نفر از مردم استان تهران باحضور در تشییع تاریخی و ماندگار سردار دلها، صحنه هایی ماندگار را در معرض دید جهانیان قرار دادند و پاسخ قاطع به سردمداران استکبار داده و انتقام خون مطهر شهدا را خواستار شدند.

محمودی افزود: خاضعانه مراتب سپاس و تقدیر خود را اعلام داشته و طول عمر بابرکت را برای مقام معظم رهبری وعزت واقتدار روز افزون را برای ملت رشید و جانشین لایقش سردار قاآنی از خداوند متعال خواستاریم.

انتهای پیام

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.