تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۲ تیر ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۱
کد خبر : 89346

خبرهای خوب برای افراد تحت پوشش تامین اجتماعی در استان البرز

خبرهای خوب برای افراد تحت پوشش تامین اجتماعی در استان البرز

ابوالحسن قورچیان سرپرست سازمان تامین اجتماعی استان البرز در گفتگوی اختصاصی با جام جم البرز بیان کرد:یک میلیون و ششصدهزار نفر از خدمات سازمان تامین اجتماعی در استان البرز بهرمند هستند.

 البرزقورچیان با بیان اینکه در اینده نزدیک خبرهای خوبی در بخش درمان سازمان تامین اجتماعی داریم گفت: از جمله اقداماتی که عملیاتی شده است طبقه بندی درمان است و براین اساس بسیاری از خدمات درمانی در حوزه تامین اجتماعی رایگان خواهد شد.

وی با اشاره به گسترش ویروس کرونا در جهان و کشورمان و مشکلات عدیده ای که پیش آمده است اشاره کرد و گفت:سازمان تامین اجتماعی با اقدامات به موقع خود سطح مراجعه یکصد میلیونی مراجعان را به سی میلیون کاهش داده است و حذف دفترچه های کاغذی درمان و تمدید و تعویض ان حذف شده است و این امر کمک زیادی به صرفه جویی  در وقت و هزینه مردم شده است.

بیشتر بخوانید:

قورچیان با بیان اینکه در سال گذشته و امسال سازمان تامین اجتماعی در استان البرز توانست با تکیه برمنابع مالی خود و وصول مطالبات خود از دولت متناسب سازی حقوق را انجام دهد گفت:در سال 98 میانگین پرداخت ما شش هزار میلیارد تومان بود که این مبلغ در سال 99 به 9000 هزار میلیارد تومان رسیدو در سال جاری به 17 هزار میلیارد تومان افزایش یافته است واین یعنی بیش از دونیم برابر افزایش حقوق مستمری بگیران.

وی در خصوص برخی اعتراضات و خواسته های به حق مستمری بگیران تامین اجتماعی اشاره کرد و گفت :در بخش متناسب سازی حقوق بسیار خوب عمل شده است و رضایت 95 درصدی مردم تامین شده است اما انچه مغفول مانده روندافزایشی قیمتها و کاهش ارزش پولی و افزایش تورم در جامعه است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.