تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ فروردین ۱۳۹۹ - ۸:۳۷
کد خبر : 56000

شجاعی: تعویق بازی‌های المپیک به نفع تمام کشورهاست

شجاعی: تعویق بازی‌های المپیک به نفع تمام کشورهاست

شجاعی: تعویق بازی‌های المپیک به نفع تمام کشورهاست

نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال گفت: تعویق بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ به نفع همه کشورهایی است که برای کسب سهمیه یا حضور در بازی‌های المپیک توکیو تلاش می‌کنند.

شجاعی: تعویق بازی‌های المپیک به نفع تمام کشورهاست – اخبار ورزشی –

فریده شجاعی، نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم اظهار داشت: تعویق بازی‌های المپیک توکیو می‌تواند به نفع تمام کشورها باشد، چون همه در شرایط بحرانی به سر می‌برند و دوست دارند با آخرین نیرو و بهترین شرایط وارد المپیک شوند که با ویروس کرونا عملی نبود.

وی افزود: تعویق بازی‌های المپیک این فرصت را به سایر کشورها می‌دهد تا خودشان را بسازند و با خیالی راحت در این رویداد مهم شرکت کنند و با تمام قدرت مسابقه دهند.

نایب رئیس بانوان فدراسیون بسکتبال درباره تیم ملی کشورمان نیز اظهار داشت: تعویق بازی‌های المپیک به نفع تیم کشور ما هم است، چون تمرینات‌مان کم بود و ملی‌پوشان در مسابقات لیگ برتر حضور داشتند، بنابراین نتوانستیم بیشتر از یک اردو برگزار کنیم. این امر باعث شد بتوانیم بعد از پشت سرگذاشتن شرایط بحرانی اردوها و تمرینات را آغاز کنیم. ما هم فرصت داریم تا با تمرینات مرتب تیم منسجمی را درست کرده و نتیجه بگیریم.

وی ادامه داد: مواجه شدن با حریفان‌مان در مسابقات کسب سهمیه المپیک بسیار سخت و دشوار است، چون بهترین تیم‌های دنیا هستند، اما سعی می‌کنیم تیم ملی را با آمادگی خوبی به این مسابقات اعزام کنیم.

شجاعی همچنین از برگزار نشدن مسابقات سطح ب نوجوانان آسیا خبر داد و اظهار داشت: مسابقات سطح اول آسیایی نوجوانان قرار بود امسال برگزار شود، اما آنچه مسلم است مسابقاتی در سطح ب برگزار نمی‌شود و اگر هم انجام شود کادر فنی آماده‌ای داریم و انتخاب بازیکنان نیز انجام شده و می‌توانیم اردوها را برگزار کنیم، اما با این شرایط فکر نمی‌کنم رقابت‌های یادشده برگزار شود.

گلایه طائرپور از اقدام تیم بسکتبال بانوان شهر گرگان

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.