تاریخ انتشار : پنجشنبه ۲ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۹
کد خبر : 99963

فرماندار اشتهارد: دستورالعمل‌های بهداشتی در مراسم فاطمیه با دقت بیشتر رعایت شود

فرماندار اشتهارد: دستورالعمل‌های بهداشتی در مراسم فاطمیه با دقت بیشتر رعایت شود

فرماندار اشتهارد گفت: مردم با رعایت بیشتر دستورالعمل‌های بهداشتی فردی و عمومی در مراسم ایام فاطمیه حضور داشته باشند.

 فرهاد شیبک صبح پنجشنبه در جلسه ستاد ساماندهی شئون فرهنگی و مناسبت‌های مذهبی شهرستان اشتهارد با گرامیداشت ایام فاطمیه و تسلیت این ایام و همچنین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: تقارن این ایام فرصت بسیار مهمی است که فضای جامعه به سوی وحدت و همدلی بیشتر سوق داده شود.

وی افزود: ایام فاطمیه شناسنامه شیعه است و شاهد بوده‌ایم که در سال‌های گذشته مردم با چه شوق و اشتیاق وصف ناپذیری این برنامه را برگزار کرده‌اند.

فرماندار اشتهارد تصریح کرد: هرچند طی دو سال اخیر به دلیل شرایط کرونایی برخی مناسبت‌ها و مراسم تحت تأثیر قرار گرفتندولی این موضوع هم موجب نشد؛ ذره از ارادت مردم به خاندان عصمت و طهارت به ویژه حضرت فاطمه زهرا «س» کم شود.

وی ادامه داد: در تجمعی که برای بزرگداشت این ایام در سطح شهر برگزار خواهد شد، همه دستگاه‌های دولتی و خدماتی، همراه و همگام با مردم دارالمومنین اشتهارد در مراسم حضور داشته باشند.

شیبک متذکر شد: با توجه به انتشار شکل جدید کرونا تحت عنوان «اومیکرون»، امیدواریم مردم با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی فردی و عمومی به حفظ سلامت خود و همنوعان خود دقت کنند تا با عنایت ائمه اطهار این بیماری هرچه زودتر ریشه کن شود.

بیشتر بخوانید

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.