تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۰۱
کد خبر : 58282

مرگ 850 نفر از افراد مبتلا به کرونا در انگلیس طی 24 ساعت گذشته

مرگ 850 نفر از افراد مبتلا به کرونا در انگلیس طی 24 ساعت گذشته

مرگ ۸۵۰ نفر از افراد مبتلا به کرونا در انگلیس طی ۲۴ ساعت گذشته

وزارت بهداشت انگلیس از فوت حدود ۸۵۰ نفر از افراد مبتلا به ویروس کرونا (بیماری کووید-۱۹) در این کشور طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

مرگ 850 نفر از افراد مبتلا به کرونا در انگلیس طی 24 ساعت گذشته – اخبار بین الملل –

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از شبکه خبری اسکای‌نیوز، وزارت بهداشت انگلیس روز جمعه اعلام کرد طی 24 ساعت گذشته 847 نفر از افراد مبتلا به ویروس کرونا در این کشور جان باخته‌اند.

با احتساب این تعداد مرگ‌ومیر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا در انگلیس طی 24 ساعت گذشته، شمار قربانیان ویروس کرونا در این کشور اکنون به بیش از 14500 نفر رسیده است.

انگلیس از لحاظ تعداد موارد مرگ‌ومیر بر اثر ابتلا به کرونا، پس از کشورهای آمریکا، ایتالیا، اسپانیا و فرانسه در رتبه پنجم جهان جای گرفته است.

وزارت بهداشت انگلیس شمار مبتلایان به ویروس کرونا در این کشور را نیز بالغ بر 108 هزار نفر اعلام کرده است. بنا بر اعلام این وزارتخانه، طی 24 ساعت گذشته 5600 مورد جدید ابتلا به کرونا در انگلیس گزارش شده است.

انتقاد یک استاد دانشگاه از عملکرد دولت انگلیس در مقابله به بحران کرونادولت انگلیس مقررات منع آمد و شد را به مدت 3 هفته تمدید کردآمار افراد مبتلا به کرونا در انگلیس از 100هزار نفر گذشتحمله به دکل‌های مخابراتی در انگلیس به دنبال شایعه‌ای درباره شیوع کروناسخنگوی نخست وزیر: انگلیس نباید برای لغو تدابیر محدودکننده کرونایی عجله کند

انتهای پیام/.

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.