تاریخ انتشار : جمعه ۱۵ مرداد ۱۴۰۰ - ۹:۰۲
کد خبر : 91097

پیام استاندار البرز در آستانه آغاز به کار دور ششم شوراهای اسلامی شهر و روستا

پیام استاندار البرز در آستانه آغاز به کار دور ششم شوراهای اسلامی شهر و روستا

نماینده عالی دولت در استان البرز در آستانه آغاز بکار دوره ششم شوراهای اسلامی شهر و روستا؛ از منتخبین مردم در استان سرافراز البرز در چهار سال پیش روی ، شکوفایی اقتصاد محلی و پیگیری مطالبات مدنی مردمی در افق پیشرفت شهری و بخصوص روستایی را خواستار شد.

متن پیام شهبازی استاندار البرز بدین شرح است:

بسمه تعالی

اینک منتخبین ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان البرز با بهره گیری از تجارب گذشته دورجدیدی از مدیریت محلی را در راستای توسعه عدالت و رفاه اجتماعی و شکوفایی اقتصاد محلی آغاز می نمایند.
امید آن دارم منتخبین ششمین دوره انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا در استان با جدیت هرچه تمامتر و در عین قانون مداری در جهت تحقق و شکوفایی اهداف والای انقلاب اسلامی و نیل به توسعه پایدار و متوازن استان از طریق توسعه عدالت و رفاه اجتماعی، شکوفایی اقتصاد محلی، «رونق تولید»، کاهش محرومیت‌ها، ارتقا کمی و کیفی خدمات و بهبود مستمر زندگی شهروندان در استان بیش از پیش کوشا و ساعی باشند.
در پایان ضمن عرض تبریک به منتخبین محترم، انتظار می رود با اهتمام، فرصت توفیق خدمتگزاری به مردم را مغتنم شمرده و در انجام هر چه بهتر وظایف قانونی تلاش خود را برای تحقق تقویت سرمایه ارزشمند اعتماد عمومی و پاسخگویی به مطالبات شهروندان معطوف نمایند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.