تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۹:۴۹
کد خبر : 93364

پیوست فرهنگی و‌ رسانه ای در اجرای مصوبات شورای ترافیک استان ضروری است

پیوست فرهنگی و‌ رسانه ای در اجرای مصوبات شورای ترافیک استان ضروری است

پیوست فرهنگی و‌ رسانه ای در اجرای مصوبات شورای ترافیک استان ضروری است

سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز. با تاکید بر ضرورت پیوست فرهنگی و رسانه ای در اجرای مصوبات شورای ترافیک استان. گفت: بی گمان اقدامات فرهنگی و رسانه ای به منظور رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی می تواند. در کاهش بار ترافیکی و تصادفات شهری .جاده ای بسیار موثر باشد که باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان ذیربط قرار گیرد.

به گزارش آوا البرز به نقل ازاداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری البرز. ابوالفضل فانی با بیان این مطلب در دومین جلسه شورای ترافیک استان. که به ریاست وی و با حضور سایر اعضاء با محوریت بررسی مشکلات ترافیکی استان. در سالن شهدای دولت استانداری البرز برگزار شد. اظهار داشت: همه باید تلاش کنیم تا مسائل و مشکلات ترافیک استان برطرف و مدیریتی هماهنگ. در کنترل ترافیک بین دستگاههای اجرائی شود.

اجرای مصوبات شورای ترافیک

وی افزود: در این راستا تشکیل منظم جلسات زمینه همدلی و هماهنگی در تصمیمات و هم افزایی در اجرا را به دنبال خواهد داشت.
سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری، جلسات شورای ترافیک استان را یکی از جلسات مهم استانی ذکر کرد و یادآور شد: این‌ جلسات به صورت ‌مستقیم با سلامت جسمانی، امنیت و آرامش مردم ارتباط دارد بنابراین باید به صورت ویژه به این شورا و اجرای مصوبات آن در شهرستان توجه شود.
گفتنی است در این جلسه مصوباتی در خصوص توقفگاه زیر پل شهدای حصارک، ساماندهی جاده قزلحصار و همچنین راه دسترسی مسکن مهر ماهدشت به فرودگاه پیام اتخاذ به تصویب شورا رسید.

بیشتر بخوانید :
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.