تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۸
کد خبر : 59632

کرونا فدراسیون فوتبال تایوان را پولدار کرد!

کرونا فدراسیون فوتبال تایوان را پولدار کرد!

کرونا فدراسیون فوتبال تایوان را پولدار کرد!

شیوع گسترده بیماری کرونا در جهان و تعطیلی لیگ‌های فوتبال موجب شده مسابقات لیگ ناشناخته و ضعیف تایوان از درآمد بی‌سابقه حق پخش تلویزیونی برخوردار شود.

کرونا فدراسیون فوتبال تایوان را پولدار کرد! – اخبار ورزشی –

به گزارش خبرگزاری تسنیم، لیگ تایوان از جمله معدود مسابقات فوتبالی است که در این مقطع زمانی جریان دارد و در همین حال حق پخش تلویزیونی این مسابقات که پیش از این در سطح جهان ارزش چندانی نداشت با قیمت‌های بی‌سابقه به فروش می‌رسد.

به نوشته روزنامه تایپه تایمز مسئولان فدراسیون فوتبال تایوان توقف مسابقات فوتبال در سایر کشورهای جهان را یک فرصت طلایی دانسته و درخواست‌های زیادی برای فروش امتیاز پخش مسابقات لیگ این کشور دریافت کرده‌اند.

فدراسیون فوتبال تایوان درخواست‌هایی از برخی کشورهای اروپایی، آمریکای جنوبی، کره جنوبی و چند کشور آسیایی دیگر دریافت کرده در حالی که دو هفته ابتدایی بازی‌های لیگ این کشور از طریق یوتیوب به صورت آنلاین پخش شد. در همین حال مذاکرات برای فروش حق پخش بازی‌های هفته‌های بعدی با قیمت‌هایی بی‌سابقه ادامه دارد!

براساس اعلام دولت تایوان در این کشور 420 مورد ابتلا به بیماری کرونا و 22 مورد فوت ناشی از این بیماری گزارش شده است، اما بازی‌های لیگ همچنان دنبال می‌شود.

گوانگژو اورگراند صاحب بزرگترین استادیوم فوتبال جهان می‌شود+عکس

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.