تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۸
کد خبر : 50417

گفت‌وگوی جمعی از نخبگان استان اردبیل با رئیس جمهور؛ روزانه 5 هزار ماسک n95 در اردبیل تولید می‌شود

گفت‌وگوی جمعی از نخبگان استان اردبیل با رئیس جمهور؛ روزانه 5 هزار ماسک n95 در اردبیل تولید می‌شود

گفت‌وگوی جمعی از نخبگان استان اردبیل با رئیس جمهور؛ روزانه ۵ هزار ماسک n۹۵ در اردبیل تولید می‌شود

جمعی از نخبگان استان اردبیل در گفت‌وگوی ویدیویی با رئیس جمهور در واحد تولیدی اقلام بهداشتی در شهرک صنعتی نمین به تلاش برای رفع کمبود‌های اقلام بهداشتی در استان اردبیل اشاره کردند.

گفت‌وگوی جمعی از نخبگان استان اردبیل با رئیس جمهور؛ روزانه 5 هزار ماسک n95 در اردبیل تولید می‌شود – اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اردبیل، جمعی از نخبگان استان اردبیل در گفت‌وگوی ویدیویی با رئیس جمهور در واحد تولیدی اقلام بهداشتی در شهرک صنعتی نمین به تلاش برای رفع کمبود‌های اقلام بهداشتی در استان اردبیل اشاره کردند.

بهزاد کهنی کار افرین لوازم بهداشتی در این ویدیو کنفرانس اظهار داشت: طی 12 روز خط تولید ماسک N95 را طراحی و راه‌اندازی کرده‌ایم و روزانه 5 هزار عدد ماسک n95 تولید می‌کنیم و در صورت حمایت قادر به تولید 20 هزار عدد در روز هستیم.

وی افزود: ما ظرفیت بالایی داریم و می‌توانیم تا 10 دوز آینده روزانه 100 هزار عدد ماسک سه لایه جراحی در این واحد تولید اقلام بهداشتی تولید کنیم.

گفت‌وگوی ویدئویی استاندار اردبیل با رئیس جمهور / 10 دستگاه تولید ماسک N95 در اردبیل راه‌اندازی می‌شود17 هزار ماسک در داروخانه‌های کهگیلویه و بویراحمد توزیع شدقزوین| متخصص بهداشت حرفه ای: فقط در مناطق پرازدحام از ماسک استفاه کنید

کهنی تصریح کرد: این واحد و خط تولید به صورت استاندارد کیلون روم کلاس d طراحی شده است و بعد از ریشه کن شدن این ویروس برای تامین مایحتاج کشور به کار خود ادامه می‌دهیم.

کار افرین لوازم بهداشتی بیان کرد: مواد اولیه این ماسک با هماهنگی و حمایت استاندار اردبیل از داخل کشور تامین می‌شود.

همچنین در ادامه میکاییلی سازنده دستگاه ماسک N95 در اردبیل نیز اظهار کرد: قرارداد ساخت 5 دستگاه تولید ماسک N95 با آقای ستاری منعقد شده و تا شش روز آینده اولین دستگاه ساخته می‌شود و تمامی دستگاه‌ها و خط تولیدها با برند داخلی ساخته می‌شود.

انتهای پیام/ 146/ ت

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.