تاریخ انتشار : جمعه ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۴:۲۴
کد خبر : 54852

یک نماینده مجلس: ایجاد بستر برای رونق کار در اولویت مجلس یازدهم قرار گیرد

یک نماینده مجلس: ایجاد بستر برای رونق کار در اولویت مجلس یازدهم قرار گیرد

یک نماینده مجلس: ایجاد بستر برای رونق کار در اولویت مجلس یازدهم قرار گیرد

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس معتقد است که ایجاد بستر برای رونق فضای کسب و کار باید در اولویت نمایندگان در دوره یازدهم پارلمان قرار گیرد.

یک نماینده مجلس: ایجاد بستر برای رونق کار در اولویت مجلس یازدهم قرار گیرد – اخبار سیاسی –

محمد حسن‌نژاد عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری تسنیم با اشاره به اولویت‌‌های مجلس یازدهم، گفت: معتقدم ارتقای سطح بهبود فضای کسب و کار و برداشتن موانع تولید از پیش پای تولیدکنندگان باید در اولویت نمایندگان در دوره یازدهم مجلس قرار گیرد.

وی ادامه داد: امروز تولیدکنندگان با مشکلات متعددی روبه‌رو هستند که برخی موانع دست و پاگیر نیز دست‌اندزهایی برای آنها ایجاد کرده است، بنابراین اگر خواهان تحقق اهداف جهش تولید هستیم، می‌بایست موانع پیش پای تولیدکنندگان نیز رفع شود تا شاهد رونق و جهش در بخش تولید باشیم.

فولادگر:گزارش راهکارهای جهش تولید به صحن علنی مجلس ارائه می شودنماینده مجلس: توجه عملی به سیاست های اقتصاد مقاومتی موجب جهش تولید می‌شودتقوی: جهش تولید گام بزرگی برای تحقق اقتصاد مقاومتی است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با تأکید بر اینکه رونق و جهش تولید به اقتدار و استقلال کشور کمک می‌کند، اضافه کرد: وقتی مستقل باشیم، اقتدار کشورمان در عرصه‌های مختلف ارتقاء می‌یابد، بنابراین تولید در سایر شئونات و زندگی اجتماعی مردم تأثیر بسزایی خواهد داشت.

حسن‌نژاد تأکید کرد: هر سه قوه در تحقق جهش تولید نقش دارند و قوه مجریه مهم‌ترین نقش را ایفا می‌کند؛ دستگاه‌های اجرایی کشور باید تمهیداتی را برای روان‌سازی فضای کسب و کار و تولید اتخاذ کنند که شامل ابعاد مختلفی نظیر مالیات‌هاست که در واقع نباید با اِعمال مالیات‌های سنگین نباید به تولیدکنندگان فشار وارد شود.

وی ادامه داد: مجلس قوانین بسیاری درباره رفع موانع تولید تصویب کرده که در صورت اجرایی شدن آن، کسب و کارهای کوچک و کلان می‌توانند 80 درصد از مسیر موفقیت را طی کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پایان خاطرنشان کرد: تسهیل فرآیندهای کسب وکار برای تحقق جهش تولید باید مدنظر نمایندگان مجلس در دوره یازدهم قرار گیرد، از طرف دیگر نیز تسهیل تأمین مالی بخش خصوصی و همچنین ایجاد و حفظ ثبات اقتصادی باید در اولویت منتخبان ملت در دوره بعدی مجلس قرار گیرد.

انتهای پیام/

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.