تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
کد خبر : 67734

35هزار بسته معیشتی در چهارمحال و بختیاری توزیع می‌شود

35هزار بسته معیشتی در چهارمحال و بختیاری توزیع می‌شود

۳۵هزار بسته معیشتی در چهارمحال و بختیاری توزیع می‌شود

فرمانده سپاه استان چهارمحال و بختیاری گفت: تا کنون ۳۵ هزار بسته معیشتی توسط مردم و مراکز خیریه استان جمع‌آوری شده است که در مرحله دوم رزمایش به کمک دستگاه‌های مرتبط میان نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونا ویروس توزیع خواهد شد.

35هزار بسته معیشتی در چهارمحال و بختیاری توزیع می‌شود – اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از شهرکرد، سردار علی‌محمد اکبری در رزمایش کاروان اعزام کمک‌های جمع آوری شده که پیش از ظهرامروز برگزار شد اظهار داشت: به همت، تلاش، ولایتمداری و بصیرت مردم چهارمحال و بختیاری و با ابلاغ فرمان مقام معظم رهبری از سالروز میلاد امام زمان (عج) با تشکیل قرارگاه‌های کمک مومنانه در سراسر استان تا امروز خدمات ارزنده‌ای ارائه شد که جای قدردانی دارد.

امام جمعه شهرکرد : رزمایش مواسات و کمک مومنانه مختص به ماه رمضان نیستامام‌جمعه شهرکرد: شناسایی و پالایش افراد نیازمند در رزمایش مواسات به خوبی انجام گیردتوزیع بسته‌‌های معیشتی و بهداشتی در سراسر شهرستان شهرکرد / گروه‌های جهادی پای کارند‌

وی ادامه داد: از ابتدای رزمایش تاکنون بالغ بر 40 هزار بسته معیشتی و بهداشتی توسط خیران استان به دست نیازمندان و آسیب‌دیدگان رسیده است.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم(ع) چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: امروز مرحله دوم رزمایش مواسات و همدلی در قالب کاروان اعزام کمک‌های جمع آوری شده از مرکز استان به شهرستان‌های ده گانه توسط سپاه و بسیج، کمیته امداد، بهزیستی، هلال احمر برگزار شد که نشان‌دهنده این است که مردم استان در هر زمان و مکانی که نیاز باشد به کمک به آسیب دیدگان می‌شتابند.

وی گفت: مرحله دوم این رزمایش همزمان با سراسر کشور روز شنبه از ساعت 15 تا 19 در محل‌های از پیش تعیین شده مراکز شهرستان‌ها و مصلای شهرکرد با رمز مبارک «یا امام حسن مجتبی(ع)» برگزار خواهد شود.

اکبری افزود: کمک‌های مومنانه مردم استان چهارمحال و بختیاری در این رزمایش همزمان از شبکه استانی و شبکه‌های سراسری به جهانیان مخابره می‌شود.

وی گفت: تا کنون بالغ بر 35 هزار بسته معیشتی توسط مردم و مراکز خیریه استان جمع‌آوری شده است که در مرحله دوم رزمایش به کمک دستگاه‌های مرتبط میان نیازمندان و آسیب‌دیدگان کرونا ویروس توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع) تصریح کرد: هر چند مرحله دوم رزمایش در نیمه ماه مبارک رمضان اجرا می‌شود اما مراحل بعد تا پایان روزی که آسیب دیدگان و نیازمندان کشور و استان نیازمند مساعدت داشته باشد ادامه دارد.

اکبری بیان کرد: تاکنون 11 میلیارد و 200 میلیون تومان کمک‌های نقدی و غیرنقدی توسط مجموعه‌های گوناگون جمع آوری شده که در اختیار آسیب دیدگان قرار خواهد گرفت.

وی گفت: از مردم انتظار داریم در ادامه رزمایش همچون گذشته با بصیرت و دلسوزی به کمک محرومان و آسیب‌دیدگان بشتابند، قطعاً در این شب‌های ماه مبارک رمضان، محرومان و نیازمندان دعاگوی همه خیران و هر کسی که به هر نحو نقدی، غیر نقدی و معنوی کمک رسان آن‌ها هستند، می‌باشند.

اکبری با اشاره به اینکه امروز پر کردن سفره‌های سحر و افطار مردم کمک شما خیران را می‌طلبد، افزود: همیشه نماد و جلوه ویژه‌ای از کمک‌های مردم چهارمحال و بختیاری را در همه دوران‌های مختلف از دفاع مقدس، بعد از دفاع مقدس و دفاع در حرم آل‌الله و تا امروز که رزمایش مواسات و همدلی است را شاهد هستیم.

وی در پایان گفت: خیران با مراجعه به همه مراکز رسمی از جمله دفاتر ائمه جمعه، هلال احمر، کمیته امداد، بهزیستی و ستاد و قرارگاه‌های رزمایش کمک‌های خود را ارائه دهند و مطمئن باشند که همه این کمک به دست نیازمندان خواهد رسید.

انتهای پیام/7540/ ع

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.