تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۸
کد خبر : 67730

کمبود برق واحد‌های صنعتی گلستان تامین شد/ پرداخت بیش از 4 هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید‌

کمبود برق واحد‌های صنعتی گلستان تامین شد/ پرداخت بیش از 4 هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید‌

کمبود برق واحد‌های صنعتی گلستان تامین شد/ پرداخت بیش از ۴ هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید‌

رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت گلستان با اشاره به کمبود برق در نواحی صنعتی استان در فصل گرما، گفت: با احداث چند نیروگاه مقیاس کوچک در سطح استان، مشکل تامین برق واحد‌های صنعتی گلستان در تابستان، رفع می‌شود.

کمبود برق واحد‌های صنعتی گلستان تامین شد/ پرداخت بیش از 4 هزار میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید‌ – اخبار استانها –

به گزارش خبرگزاری تسنیم از گرگان، حسین طلوعیان ظهر امروز در دویست و هشتاد و دومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اظهارداشت: با پیگیری‌های شرکت توزیع نیروی برق استان و مذاکره با چند شرکت، مقدمات احداث نیروگاه‌های برق کوچک مقیاس در سطح استان فراهم شده است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: با احداث و راه‌اندازی این نیروگاه‌ها در استان، مشکل تامین برق واحد‌های صنعتی گلستان در فصل تابستان تا حدود زیادی مرتفع خواهد شد.

طلوعیان افزود: براساس برنامه شرکت توزیع نیروی برق استان، با راه‌اندازی این واحدها بیش از 150 مگاوات به ظرفیت برق استان افزوده خواهد شد، که امیدواریم در سال جهش تولید با تحقق این مهم، دیگر شاهد قطعی برق واحد‌های تولیدی استان نباشیم.

آمریکا معافیت عراق برای واردات برق از ایران را به مدت 120 روز تمدید می‌کندقراردادهای خرید و فروش برق در شرکت­های شستا محقق شدشارکی: سیف برقی از نظر نادو تخلفی مرتکب نشده است/ کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال می‌تواند با او برخورد کند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان همچنین گفت: در سال 98، بیش از 4 هزار و 830 میلیارد ریال تسهیلات رونق تولید به واحد‌های تولیدی گلستان پرداخت شده است.

طلوعیان اظهارداشت: در سال 98 میزان بیش از 22 هزار و 552 میلیارد ریال تسهیلات برای پرداخت به 371 واحد و طرح از محل اعتبارات رونق تولید در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مصوب و به بانک‌ها ابلاغ شده است.

وی افزود: از این میزان، تعداد 119 واحد موفق به دریافت 4 هزار و 830 میلیارد ریال تسهیلات شده‌اند، که در حوزه پرداخت تسهیلات رونق تولید رتبه هشتم را در سطح کشور در اختیار داریم.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: از این تعداد 5 واحد در شهرستان علی‌آبادکتول موفق به اخذ 171 میلیارد ریال تسهیلات شده‌اند.

انتهای پیام/ش

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.